Jazzar 2015.09.07. 15:36

Krémtúró

turo.jpg Nem túl jó a kép (mert ugye profi fotós vagyok...), de az íze mennyei! Ráadásul nincs nagy kalória tartalma, így este is lehet fogyasztani :-)

A mértékegység nem fontos, mert teljesen egyéni, ki mennyire szereti sűrűn vagy hígan.

Hozzávalók: sovány túró, mirelit gyümölcs, natúr joghurt.

Elkészítés:  Én a gyümölcsöt mixeltem össze a joghurttal és utána összekevertem a túróval.

Lehet beletenni cukrot, édesítőszert, de az áfonya, amit én tettem bele, annyira édes, hogy nem volt rá szükség.

Ha rosszalkodni akarunk, mehet rá egy kis tejszínhab meg mindenféle díszítés is és már vendégeknek is felszolgálható!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr117767566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása