kés.jpgIdő igényes, ezért ne kedd este állj neki, de vasárnapi lakomának TÖKÉLETES! Ajánlom azért a teflon, magas szélű edényt, hogy véletlen se kapja le a szaftot.

Hozzávalók: 12 szelet marhacomb, só bors, 6 gerezd fokhagyma, 20 dkg gomba, 2 hagyma, néhány csepp citromlé, 5 dl olaj, 1 ek süri pari, 4 dl marha húsleves (lehet kocka is), pár csepp Worcester -szósz(kihagyható, de én szeretem benne) és liszt amibe forgatjuk a húst.

Előkészítés: Mind két fajta hagymát csíkokra vágjuk. Gombát megtisztítjuk és vagy felszeleteljük, vagy ha nem túl nagyok, elég 4-be vágni, majd kevés citrommal meglocsolni. A hús szeleteket sózzuk, borsozzuk és lisztbe forgatjuk.

Elkészítés: A lisztes húsokat kevés de forró olajban hirtelen megsütjük és félre tesszük egy tányérra. A visszamaradt zsiradékban világosra pirítjuk a hagymákat, majd hozzá adjuk a süri parit és egy kis ideig együtt együtt pirítjuk. Felöntjük a levessel és simára keverjük. Beletesszük a hús szeleteket, még egy kis sót és borsot, no meg a Worcester -szószt. Hústól függ, hogy mennyi ideig kell főzni, általában azért az 1 óra összejön fedő alatt. A gombát csak 15 percre szoktam csak beletenni, mert szeretem, ha kicsit ropog.

Gyakorlatilag friss zsemlével is jó, de még főtt tésztával is remek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr325331982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bejgli 2013.05.30. 11:34:29

Kipróbálnám szívesen, ha tudnám, mi a süri pari :) (sűrített paradicsomra gondolok, jól teszem? :D )

Jazzar 2013.05.31. 10:01:10

Bocsi, annyira megszoktam, hogy így hívom, hogy nekem már csak süri pari a sűrített paradicsom konzerv! :-)
süti beállítások módosítása