Jazzar 2023.02.20. 12:14

Az én tortillám

tortilla6.jpg

Kezdő vagy lusta (illetve sietős) embereknek jó szívvel ajánlom, mert bárhogy sikerül, azt lehet rá mondani, hogy pont így akartam.... Lemértem, 24 perc alatt tálalni lehetett, szóval tényleg gyors ebéd és nagyon finom! A fűszerezést pedig mindenki úgy csinálja, ahogy neki a legjobb. ;-)

Hozzávalók: idény zöldség, görög joghurt, csirke mell, tortilla lap

Elkészítés: Csirkét kis kockára vágva fűszerekkel (só, bors, tex-mex fűszer keverék, kurkuma) és kevés olajjal a sütőben megsütöm. Amíg sül, addig összevágom a zöldségeket és egy adag (nálunk elég egy fél pohár) joghurtot kikeverek némi sóval és tex-mex fűszerkeverékkel. Ha kész a husi, már tálalhatunk is. Én közvetlen tálalás előtt szoktam 5-10 másodperc alatt megpirítani a tortilla lap mind két oldalát, megkenem joghurttal, megy rá a zöldség, a husi, feltekerjük és esszük. Még evőeszközt se kell mosogatni!!! 

tortilla3.jpgtortilla4.jpg

tortilla5.jpg

 

 

  

 

   tortilla2.jpgtortilla.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr9618054014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása