110466_paprikakrem_600_2-201510171148.jpgSok-sok lány dolgozik egy helyen, így a sütés-főzés időnként szóba jön. Névnapokat egy közös reggelivel szoktuk megünnepelni, ilyenkor mint a Kincskereső Kisködmönben, mindenki hoz valami finomat, kiteszünk mindent egy asztalra, és 2 napig azt esszük. Bizony nehéz ilyenkor a fogyókúra betartása.... Mivel még tart némi spárga szezon, ezért készíteni akartam valami finomat ebből a zöldségből. Mivel hét közben tartottuk, időm nem volt túl sok, így fontos volt (ismét) az egyszerűség. Azt hiszem, most megint sikerült valami jót eltalálni.

Hozzávalók: 1 csomag mirelit, vajas tészta, cirka 10 dkg ementáli sajt, ajvár, 15 szál spárga.

Imádom a bolti vajas leveles tésztát. Egyszer megcsináltam én is, de annyi macerával jár, hogy nincs az az isten, hogy újra nekiálljak, így vettem egy fagyasztottat. Mire a bevásárlással és egyéb dolgaimmal végeztem, már ki is olvadt. Kinyújtottam de nem túl vékonyra. Betettem egy hosszúkás tepsibe, cirka 5*15-ös lapokra vágtam. Majd  megkentem ajvárral, rádaraboltam a sajtot és a 3 perc alatt megfőzött spárgát szépen egymás mellé lefektettem. ENNYI! Ment a sütőbe, teljes grafttal, 10-15 perc alatt szépen megpirult, megsült. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr904573568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása