Jazzar 2011.06.10. 11:36

Halas spagetti

Hű mi jutott eszembe tegnap. Valami gyorsat kellett készítenem és ismét tanácstalanul megálltam a kamra ajtajában, hogy most hogyan is tovább. Találtam egy csomag spagettit. No gondoltam, akkor biztos tészta lesz, de mi legyen rajta? Majd eszembe jutott, hogy mennyire egyszerű ételt tanultam olasz országban egy nagymamától. Így elővettem egy konzerv paradicsomos halat és már szaladtam is főzni, majd ½ óra múlva vígan falatoztunk egy pohár bor mellett…. :-)

Először is feltettem a tésztát főni kevés sóval és olajjal. Amíg az főtt, addig összeütöttem a mártást. A paradicsomos halat kibontottam és egy nagyobb edénybe öntöttem. Megjegyzem, hogy minél finomabb a hal, annál finomabb a mártás is, de nem lét szükséglet a drága hal. Szóval az edényben van a hal, amit villával összetörök. Rá szórok csipetnyi bazsalikomot, oregánót. A magyaros része az, hogy teszek bele spagetti krémet. Ezt az uram miatt használom, mert Ő nagyon szereti. Én jobb szeretem, ha nincs benne, de ezek már személyfüggő dolgok. Mehet bele kevés ketchup és egy jó nagy adag tejföl. Ami igazán krémessé varázsolja az egy nagyobb darapka vaj vagy margarin, amit szintén belekeverek. Nem írok arányokat, mert ez valóban olyan mint egy játék. Kinek miből kell több. Ha az egészet összekevertem, alaposan felmelegítem. És kész is. Mire elkészül a mártás, kész a tészta. Mehet rá reszelt sajt és jöhet a jól megérdemelt pihenés...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr232972764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása