Jazzar 2012.01.26. 08:24

Töltött tarja

Ismét győzött a hó vége és az idő rövidsége. Nem nagyon volt otthon már semmi, idő és pénz meg a vásárlást hiúsította meg. Jött a tanácskozás, hogy mi legyen az ebéd. Megnéztem a mélyhűtőt és talátam benne cirka 20-30 dkg tarját és 4 db kacsa májat. (A csirke májat nem nagyon szeretem, kicsi és íztelen..., ráadásul a kacsa máj szinte egy árban van vele) És jött az alkotás. 

A tarját vékony szeletekre vágtam, majd jól kiklopfoltam. Egy-egy szelet husit bekentem kis mustárral, tettem rá egy kis sajtot és egy darab májat, majd jó sok majorannával megszórtam. Feltekertem és összetűztem, hogy ne essen szét. Betettem egy tepsibe, megöntöztem kevés olajjal, mehetett még rá pici só, bors és még majoranna. Cirka 1/2 órát fólia alatt sütöttem és majd levéve a fóliát 10 perc alatt pirosra sütöttem. Mondhatom remek volt. :)

A fiam meg közölte, hogy Ő nem szereti a májat, így 3-4 szelet husit külön só, bors, pirospaprikás lisztbe forgattam majd kevés olajban hirtelen kisütöttem. Így kapott egy kis kérget. Majd mikor már jó piros volt, nyakon öntöttem egy pohárka vörös borral... Na ez zseniális volt. Természetesen a bort elfőztem rendesen, de ami a végn született, egyszerűen abbahagyhatatlanra sikeredett!!!! Az egész meg volt max 1 óra alatt, 2 napig 3-an ettük és mindenki jól lakott! Csináltam mellé tarhonyát és tepsiben sült fűszeres krumplit!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr33828169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása