Nem is kell több mint egy könnyű saláta, egy ízletes hús és az öröm, hogy a lelkiismeretünk tiszta, hisz ez az étel is csak 300 kalória. Kb 20 perc és kész. Csajos estére a film nézéshez sokkal egészségesebb mint a chipsz…

Hozzávalók 1 személyre: 75 gram (nem dekagramm) sertés szűzérme, só, bors, oliva olaj, ½ sárga dinnye, ½ narancs, 1 fej hagyma, ½ fej saláta, 2 ek tejföl,

Elkészítés. A húst én leszoktam törölni szárazra, így jobban tapad rá a só és bors. Miután jól befűszereztem a husit, mehet az olajos serpenyőbe, ahol 2-3 percig minden oldalát átsütjük. A serpenyőnek nem kell túl forrónak lenni, így minden porcikája át tud sülni. Ha kész, érdemes alufóliával letakarni, hogy ne hűljön ki.

Az összes többi hozzávalót, gyümölcsöt és zöldséget mind-mind apróra szoktam vágni (kivéve a salátát, hisz az mehet nagyobb darabokban is) A narancsról teljesen le szoktam szedni a fehér részt, így biztosan kellemes lesz. Ha a tányérra tettem a gyümölcsöket, rálocsolom a tejfölt, amibe tettem sót, borsot és bármi más fűszert, amit szeretek a salátához Néha a majoranna, néha a bazsalikom győz nálam. A szószos salátára mehet a szép szeletekre vágott husi. A serpenyőben esetleges visszamaradt húslét érdemes felforralni és ráönteni a húsra.

Jó étvágyat :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr902990183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása