trojszika_1.JPG

Nem vagyok orvos ezért nem kell a szavaimat bibliának venni, azonban a tapasztalat mindig jó mester! Van jó és van rossz koleszterin, ezért tudni kell, hogy mit szabad és mit nem. Én abban hiszek, hogy a szervezetünk tudja mi kell neki, ezért ami jólesik azt megeszem, amit nem kívánok azt nem. Ahogy korosodunk, jöhetnek a problémák, amire nem feltétlen kell gyógyszer, elég egy kis rásegítés. A férjemnél nagyon durva koleszterin szintet mértek pár éve és kapott is gyógyszert. Szedte-szedte, de csoda nem történt. Majd kaptunk egy jó tanácsot... Ez az a készítmény, amit a férjem minden reggel egy kiskanállal megeszik és azóta a koleszterinje rendben van. A doki is csak nézett, hogy 2 hónap alatt ez megtörtént. Nem kell megijedni, nincs utólagos kellemetlen illata! Mi a Lehel piacon találtunk ilyet, meg régebben itt-ott piacon, zöldségesnél. Sajnos nem kapható mindenhol. Mivel nincs reklám engedélyem a nevét kisatíroztam, de az üvegről fel lehet ismerni. Valószínű, hogy otthon is elkészíthető, én még nem próbálkoztam az arányokkal!

 

Emellett a hal fogyasztás is sokat számít. Én ezt szoktam elkészíteni, de természetesen mindenki úgy csinálja, ahogy akarja! Ezt azért szeretem, mert összeállítom és kész. Ebéd előtt 10-15 perccel beteszem a sütőbe és pont akkor lesz kész, mikor az asztalra kell kerüljön!

 

http://mitfozzekholnap.blog.hu/2015/06/11/hal_pac

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr214094295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása