Jazzar 2011.06.16. 18:53

Hoppelpoppel

A németek szeretik az izgalmas ételeket. Van egy serpenyős krumplijuk ami szerintem szenzációs. Mégpedig azért, mert az ízlésre és a maradékokra bízza az alkotást. Az egész gyakorlatilag a rántottához hasonlít de sült krumplival. Nem hangzik jól? Pedig isteni. Mivel 550 kalória egy-egy adag, így ha aznap vigyázunk mit eszünk mellé, akár fogyókúrához is alkalmas. Ráadásul 1/2 óra alatt kész is.

Hozzávalók (szerintem) 4 személyre: 60 dkg héjában főtt krumpli, 1 fej hagyma, 4 evőkanál zsiradék, só, bors, köménymag, 20 dkg maradék sült hús, vagy csíkokra vágott sonka, 1 nagy kovászos uborka, petrezselyem, 4 tojás, 4 evőkanál tejföl és egy csipet szerecsendió.

 A krumplit meghámozom és vékony csíkokra vágom. Én azt szeretem, ha nagyon vékony, így a krumplit nem főzöm meg teljesen, nehogy szétessen. Egy nagy serpenyőben az apróra vágott hagymát a zsiradékon (mondjuk margarinon) megpirítom, rá a krumpli. Ezeket megszórom sóval, borssal és a köménnyel és aranysárgása pirítom. Mehet rá a csíkokra vágott hús és uborka. Amíg ezek is összerottyannak egy tálban a tojást felverem és hozzáadom az apróra vágott petrezselymet, sót borsot és a szerecsendiót. Ezzel a tojásos masszával nyakon öntöm az egészet és mint a rántottát megsütöm.

Bevallom, mikor először hallottam róla, nem akartam kipróbálni.  Ennek ellenére bármikor felajánlom a családomnak, örömmel fogadják, hisz imádjuk...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr132990108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása