Jazzar 2011.06.16. 17:36

Gyros hús nélkül

Ez annyira egyszerű, hogy már le se merem írni, hisz nincs recept. Viszont fogyókúrás, ami minden nőnek jól jön. Gyakorlatilag saláta pitában és már kész is. A hús csak azért nincs benne, mert a jóból is megárt a sok. Én két napos adagot szoktam készíteni előre, de ha a nagy fogyókúrában megéhezem, akkor hamarabb is el szokott fogyni....

2 uborkát kis darabkákra vágok. Minél kisseb annál finomabb. Ezt egy tálba öntöm. Mehet rá szintén kicsire vágott paradicsom, de ezt gyakorlatilag ki is lehet hagyni, bár így színesebb és gazdagabb. Ő is megy a tálba. Ráöntök egy hatalmas doboz natúr joghurtot. Ebbe mehet pici só, 1-2 gerezd fokhagyma. Én szeretem benne a menta levelet apróra vágva, de ha nincs épp otthon, az se teszi tönkre az élvezetet, de azért kár egyszer se kipróbálni így.

Az egészet összekeverem és kész. A pitát picit átmelegítem, ebbe töltöm a salátát és már jöhet is a vacsi. A pita mivel igen kevés szénhidrátot tartalmaz, bátran lehet akár este is fogyasztani. Akár vvendégvárásra is remek, hisz előre elkészíthető.

Jó étvágyat


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr322989930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása