A hétvégén voltunk vendégségben és mivel szép volt az idő, bográcsoztunk. A bográcsos pörkölt igen finom, de néha sok a gyomromnak, így ilyenkor ha van rá lehetőség, inkább grillezek egy kis ezt-azt. Igen ám, de nem volt semmi, hisz nem számítottak az én "hisztimre" így ismét "alkotni" kellett. Mondhatom ismét az egyszerűség győzött.

Egy grilllapra ráfektettem pár kettévágott, meghámozott (forrófürdő után már nem probléma) és kicsumázott paprikát. Kevés sóval megszórtam, meg persze pici olajat is csorgattam rá. Volt egy kis szál kolbász, ami inkább volt szafaládé mint kolbász, de kettévágtam hosszában és a paprika mellé fektettem. Mivel ezek aránylag kis termetűek voltak, cirka 10-15 perc alatt megpirultak. Menet közben egész fokhagymát is tettem melléjük, amit nem hámoztam meg, mert így a "csomagolása" ég meg, ami benne van, az vaj puha krém lesz és ISTENI köret. Mikor már majdnem kész volt nagy szelet sajtot, persze grill sajtot tettem melléjük, épp csak addig, míg az is megpirult és már mehetett is a tányérra. Mire a többiek elkészültek a terítéssel, én is vittem a magam kis finomságát. Amit persze nem csak én ettem!!!

Nos fénykép azért nincs, mert arra már nem volt idő...

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr64565201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása