Jazzar 2012.04.24. 12:18

Hibát hibára 1.

Akár merre nézek, mindenhol, mindenki csak dicséri magát, mindenki gasztro guru és mindig ízletes, gyönyörű étkek születnek. Azonban lássuk be, ez nem mindig így van. Szeretnék néhány történetet közre adni, hogy az, aki még csak kitanulja a főzés örömét, ne legyen szárnyaszegett kismadár, ha valami nem sikerül, mert az ember csak a hibákból tanul. Igaz, okos ember más kárán, de mik is vagyunk mi kérem? Gyarlók!! Ezért bátran bénázzunk, hisz majd legalább lesz mit mesélnünk az unokáinknak…

Első történetem: Már több mint 20 éve próbálkozom a fejlődésben lévő gyerekeimet és a férjemet, barátaimat, szomszédaimat, rokonaimat elkápráztatni, de amit tegnap csináltam, az szerintem felülmúlhatatlan! Történt, hogy épp rizst készítettem. Igen egyszerű, alap dolog ezért bátran, nagyképűen sürögtem mellette a konyhában elfeledve azt, hogy amíg pirul a rizs, szigorúan mellette kell lennem. Egyszer csak oda fordulok, és látom, hogy hű, de barna már, majdnem oda ég. Annyira kizökkentem a rutinból, hogy a jó előre oda készített vízzel nyakon öntöttem gyorsan a sistergő lábast, nem törődve azzal, hogy fröcsköl, sistereg, szinte ÜVÖLT a lábas, hogy ez bíz nem esett neki jól. Na de megnyugodva, hogy nem égett oda, kevergetem, majd akkor látom, hogy valamiért szép barna a lé… „Jézus! (gondoltam) Mégis megégett!” Mire a fiam a konyhába érve rám néz és halkan megkérdi! „Anyuci! A Nesteámat miért öntötted a rizsre?” Képzelhetitek…. Először elképedtem, majd elkezdtem úgy nevetni, hogy zengett a ház. Persze jól befűszereztem és igazából csak valami kis apró íz emlékeztetett az édes folyadékra, simán meg lehetett enni. Persze a fiam volt a hibás, mert az előre odakészített vizet alrébb tette és a tea volt a helyén. :-)

De a penicilint is csak véletlenül fedezték fel....

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr864470457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása