Jazzar 2012.01.26. 08:01

Ha "okos" vagy...

                                                         Sokan azt hiszik, hogy akkor jó házi asszonyok, feleségek, ha MINDENT ők csinálnak. Igen, lehet azt is, hogy szép lassan megszakadsz, hosszú műszak után hazafelé bevásárolsz, hazacipeled, kipakolsz, megfőzöd a másnapi ebédet, közben kitakarítod a lakást és még a gyerekkel is foglalkodsz... Igen, lehet így élni! De kell??? Szerintem nem. Én sose voltam emancipált, nem akartam polcot a falra szerelni, sittet hordani, de még csak a csavarozás se villanyozott fel. Szeretem, ha egy pasi ezeket mind megcsinálja helyettem, cserébe én ellátom Őt minden földi jóval, a kölköket terelgetem, de egy biztos!! Sosem úgy, ahogy az előbb leírtam. Hát hülye vagyok én??? 

Ha egészségesen használjuk az egyensúlyt és a családban mindenki megtalálja a helyét, akkor jelentősen tudunk javítani az élet minőségünkön, nem kell megszakadnunk és a Síva effektus nem emészt fel minket.

Így sokkal kreatívabbak tudunk maradni minden szinten, de persze a főzés.... Hisz a pasikat a hasukon keresztül lehet a legjobban megfogni.. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr333826256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása