Nemrég készítettem egy nagyon egyszerűt. Egy szép darab bőrös malac szeletet (pont olyan volt, mint a Tom és Jerry-ben, kívül bőr, benne hús, benne kerek nagy csont) betettem egy sütőzacskóba, beleöntöttem olajat, sót, borsot, hagymát, fokhagymát, lezártam és megsütöttem. Még forgatni se kellett, tökéletes lett. Igenám, de mint néha hajlamos vagyok rá, eltúloztam az adagot és nem fogyott el. Sajnáltam volna kidobni a maradékot és gondolkodtam mit csináljak belőle. A megoldás az volt, hogy ledaráltam és megcsináltam az egyik kedvencemet.http://mitfozzekholnap.blog.hu/2011/07/14/havas_husgolyok :-)

Alapszabály: A hús nem vész el, csak átalakul....

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr313426397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása