Jazzar 2011.08.23. 18:49

Kukoricás puffancs

 

Imádom, mikor véletlenül valami igazán izgalmas sikerül. A kukoricával töltött pipi cicit készítettem. A töltelékét nagyon szeretjük, ezért mindig többet készítek belőle. Azonban a napokban sikerült kissé túlméreteznem magam és valószínű, hogy egy hadsereg is jóllakott volna. Ezért kicsit módosítottam.
Másolom a tölteléket:
Közben egy szép nagy fej hagymát megpárolsz, amit előtte apróra vágtál, bár nem is kell nagyon elaprózni. Ha üveges, elzárod a gázt és rászórsz jó sok kukoricát, mehet akár fél kiló is. (amennyiben mirelit kukoricát teszel bele, akkor persze menni kell még a gáznak kicsit, hogy megpuhuljanak!!!)Kb. 2-3 tojás sárgáját (kukorica függő) ráöntesz. Annyi kell, hogy folyjék, majd annyi zsemlemorzsával kevered össze, hogy még kenhető legyen. Persze ebbe is jöhet só, bors. Igazából nem kell sok fajta fűszer!
 
Nos itt változtattam annyit, hogy ment még bele 1 tojás és sima liszttel szórtam meg, Az állag hasonló, de még sem ugyanaz. Így kicsit krémesebb lett.
Nos ezt a „krémet” egy kevés olajjal megkent palacsinta sütőbe (szerencsére már van jó kis teflonos) kis halmokban letettem, majd kicsit kilapítottam. 3 perc, forgatás, újabb 3 perc és kész a ropogós, színes, ínycsiklandó köret! Na persze FINOM IS!!!!
Van aki nem szereti a kukoricát, annak bátran ajánlom borsóval is.
Ha jönnek a barátok, igazán kiadós salátával és már csak a bor hiányzik az asztalról... :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr23174173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása