Jazzar 2011.04.21. 13:25

Citromos Tiramisu

Nyár, meleg, lustaság.... de olyan jó lenne egy kis édesség... mi is legyen! Hát ez. Nem kell semmi extra hozzá való, 15 perc múlva lehet enni. :-)

5 tojás fehérjét 5 ek cukorral és ½ citrom levével jó habosra kevertem.
Egy másik tálban 400ml tejszínt kevertem nagyon keményre. Az egészet összeforgattam de tettem még bele löttyintésnyi limoncellot és kevés citrom héjat.. És ennyi.
A babapiskótát limonchellos vízbe mártottam, sorba raktam egy nagy tál aljára. Rá a krém fele. Utána megint piskóta és a krém maradéka. A tetejére mehet kis csoki reszelék, kakaó, reszelt citromhéj, gyakorlatilag bármi, ami otthon van. Ha nem bírod tovább és már ennéd, akkod ne bíbelődj a díszítéssel...
 
A limonchello-t keresd a házi készítésű izgalmak közt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr702844910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása