Jazzar 2012.06.06. 15:27

Szilvás Turmix

A hó vége.... néha annyira meg tudja keseríteni az ember napjait. Már úgy megszoktam, hogy mindig készítek reggelente egy turmixot, hogy hiányzik, ha nincs meg a napi adag. Nos, egyik reggel arra ébredtem, hogy 1 banán van és nincs más. Még tej se. Abból bíz nagy jó akarattal sem lehet egy kiadós reggelt készíteni, ezért elkezdtem túrni, mit találok otthon. Szerencsémre a kamrában volt egy (kitudja kitől kapott) fahéjas, rumos szilva befőtt!! Ennek megörültem, így került a turmix gépbe banán, szilva (persze mag nélkül) és szerencsére maradt a vasárnapi ebéd mellé vett narancsléből 1 deci ezért azt is beleöntöttem. Persze a szokásos plusz fahéjazás nem maradhatott el, hisz az segíti az immunrendszer erősítését. Természetesen a szilva után már nem tettem bele lenmagpelyhet, hisz így is van a jóga óra a gyomorban...

Szerintem TÖKÉLETES LETT! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr914569253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása