Jazzar 2012.06.04. 10:58

Hibát hibára 2.

A pörkölt.... Azt hiszem nem kell mondani, hogy (még egy kezdő gasztro guru számára is) alap étel, amit meg kell tanulni. Bátran állíthatom, hogy pont annyira könnyű elsajátítani, mint amennyire könnyű elszúrni. Én a következőket tettem.

Egy szép vasárnapi napon, mikor egy focicsapatnak készítettem ebédet kissé elbambultam. Illetve nem is én, csak belefutottam a csapdába. Ugyanis mikor a pörköltet (ami fergetegesen jól nézett ki) meg akartam sózni, előkaptam a megszokott helyéről a megszokott öveget, bele se néztem, hanem egyszerűen szórtam az áldást az ételbe, ahogy azt kell.... No aztán megkóstoltam!!!! Az én drága párom, aki egyébként sosincs a konyhában jót akart és feltöltötte a sót és a cukrot. Mondanom se kell, hogy keveredés lett belőle és jól megcukroztam a húst..... Kissé elborzadtam mikor nem az az íz jutott el az agyamig, mint vártam. Mivel kiönteni nem akartam, így jött a másik üveg és a só! Jó sok! És a végeredmény??? Képzeljétek. A cukor megkaramelizálódott, ami fantasztikus sűrű szaftot eredményezett, a só elnyomta az édes ízt így bár a családom 2-3 falat után kissé bizonytalanodva megkérdezte, hogy mit változtattam a recepten, de jóízűen megették!

Na azóta (pici) cukrot mindíg teszek a pörköltbe és persze az uramat kitiltottam a konyhából.. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr404564344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása