Jazzar 2016.02.25. 11:28

Keksz (szerű)

 

sajt.gif        

Annyi recept kering már a neten, hogy képtelen voltam megtalálni az eredetét ennek a receptnek. Nem én találtam ki, no de sebaj.... 

Hozzávalók: 25 dkg liszt, 10 dkg vaj, cirka 2 dl langyos víz, csipet só és cukor, 1/4 zacskó sütőpor, 10 dkg sajt.

Elkészítés: Az egészből készítünk egy könnyű tésztát de a langyos vizet csak lassan adagoljuk, hogy biztos a kellő mennyiség jusson bele. Érdemes betenni a hűtőbe cikra 1/2 órára, hogy könnyen lehessen formázni. Nem tesz jót a tésztának, ha nagyon lisztezzük. Csak nyújtani (jó vékonyra) és formázni kell (én derelyevágóval vágtam nagyobb keksz alakúra) és mehet is a sütőpapíros tepsibe. Bár tegnap készítettem először, így nem próbálkoztam változatokkal, de szerintem elbírna a teteje kömény magot, sajtot vagy esetleg fokhagymás olajos keveréket....

                                

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr998418288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása