Jazzar 2012.03.28. 08:29

Reggeli turmix

Télen sikerült néhány (mondjuk jó sok) kilót felszedni, hisz se jóízű zöldség, se változatos gyümölcsök se sok mozgás nem volt. Azt szoktam mondani, hogy a háj a hasam körül az nem utálatos, hanem a jókedv, szeretet és jólét jelképe.. :-) Persze ettől még szeretnék megszabadulni tőle még a fürdőruha szezon előtt, ezért komoly diétába kezdtem. Próbáltam már minden félét, 90 napos diéta, ilyen por, olyan ital, számoltam a kalóriát... Nekem ezek mindíg a bűnbeesés veszélyét hordozta, így taktikát változtattam. Szerintem egyedül csak a nem megevett kalória nem hízlal, így egyszerűen nem eszem. Mármint nem sokat. Mert ugye enni kell, csak vigyázni kell mennyit. Nos a reggelim (déli 12 óráig) egy szép nagy adag turmix, és úgy tűnik működik, hisz jóllakom, gyümit is eszem, nem is hízlal, finom is... Szóval próbáld ki Te is!!

 1 banán + mirelit gyümiből 1 marék(ami bármi lehet, meggy, erdei gyümölcs) + tej. Eddig a szokásos, de most jön a variálás. Teszek bele fahéjat, hisz remek immunerősítő, teszek bele 1 kanál mézet, hisz természetes édesítő és reggel még egyáltalában nem hízlal, de mivel az erdei gyümik kissé savanyúak, jól jöhet. Ha van otthon jó minőségű vanilia aroma, mehet bele 2 csepp és a végén egy teás kanál lenmagpehely is belekerül. A lenmagpehely klasszul megmozdítja a beleket, nem göcsölsz be, nem okoz hasmenést, de segít az emésztésben. Az egészet egy turmix gépben 30-40 mp alatt összeturmixolom, mehet egy jól zárható pohárba, beviszem a munkahelyre, kiteszem az asztalra és azt iszogatom délelőtt. Már 2 hete ez a reggelim és csak javasolni tudom mindenkinek! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr654345118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása