Jazzar 2011.05.21. 18:53

Hagyma szeletelés

Amíg anyukám meg nem mutatta, hogy-hogy kell hagymát vágni, csak bénáztam és "sírtam", azonban ez mára megváltozott. Nagyon sok tippet hallottam, hogy hogyan lehet a hagymát egyenletesen, és sírás mentesen apróra vágni. Nos ami nálam bevált, az az, hogy a deszka, amin vágok, legyen nedves. Amikor a hagymát megpucoltam, és félbe vágtam, akkor alaposan leöblítem, így a fa deszka és a hagyma is vizes, így a sírás elmarad. :-) Ha a félbevágott hagymát először vízszintesen bevágom és utána kezdem hosszában és keresztbe vágni, akkor igazán kicsi kockákat kaphatok. De a lényeg az, hogy nem szabad végig vágni a hagymát, így nem csúszik szét az újunk közül. Azt a pici csutkát, torzsát, ami megmarad (ami amúgy is kemény, főve se puhul meg rendesen), pedig megengedhetjük magunknak, hogy kidobjuk. .. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr942921921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása