Jazzar 2018.03.20. 12:11

Grill csirke

Aki nem szereti a csirke bőrét, az a grill csirke ropogós "héját" csak úgy falja! Isteni, fűszeres és ragacsos kezdet az ízletes húshoz! Valamikor régen az Őrsgében vettem egy pipi sütőt, amire csak rá csüccsen a kiszemelt áldozat és mehet a sütőbe. Gyakorlatilag ennyi. Kész is. Némi fűszer, némi törődés és egy cirka 1 kilós csirke 1 óra múlva már fogyasztható is...

Hozzávalók: Kb 1 kg csirke. (Az enyém 1,3 kg volt) só, bors, pici olaj, 2 fej hagyma, pár szelet vagy gerezd citrom, 2-3 gerezd fokhagyma és egy üveg sör.

Elkészítés: Pipi hasába betettem hagymát, citromot, fokhagymát és ráültettem a csirke sütő közepére. Kívülről kicsit beolajoztam, hogy rátapadjanak a fűszerek, majd egy fél üveg sörrel szép lassan nyakon öntöttem. Mehet a sütőbe bő 1 órára 180-200 fokon. Én 15 percenként kivettem és a saját sörös zsírjával locsolgattam. Egészen addig, amíg alaposan átsült a hús és ropogott a bőre. Kész! Ugye milyen egyszerű?

1.gif5_1.gif2.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha nincs ilyen ügyes kis szerkezeted, akkor egy sörös doboz is megteszi, de azt érdemes megtölteni (max félig) valamilyen fűszeres lével, hisz akkor nem is borul fel és még több íz jut el a csirkébe! Mivel már meg vagyok veszve a zöldségekért de friss még nincs, ezért sok-sok féle savanyúsággal ettük :-) 

dsc_0142.gif

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr6913754624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása