csoki.jpgVasárnapi ebéd előtt 5 perccel jutott eszembe, hogy bíz jól jönne egy kis édesség. Mivel az egész hét rendesen kivette az energiámat, nem nagyon akaródzott nagyot alkotni, így megint csak a "sitty-sutty" süti mellett döntötte. Addig addig találgattam, hogy mit csináljak, amíg sikerült az egyik leendő kedvencemet megalkotni!

Hozzávalók: Babapiskóta (de szerintem háztartási keksz is jó, csak jobban be kell áztatni), 25 dkg csoki, 10-15 dkg margarin, 6-7 dl tej, cukor, vaníliás puding por, vanília és rum aroma, lekvár.

Elkészítés: A pudingot megfőztem, de kicsivel több tejet tettem bele, amitől nem lett puding, hanem megmaradt krémes állagúnak. Egy tál aljába kentem egy kis lekvárt, csak úgy mutatónak, de kiderült, nagyon jó alap lett. Ráfektettem a kevés aromákkal dúsított tejbe mártott piskótát. Ráöntöttem a pudingot. Gőz fölött megolvasztottam a csokit és a vajat, no meg tettem bele egy kis cukrot, de csak azért mert fogyózunk... Az olvadt csokit ráöntöttem a puding tetejére és könnyed mozdulatokkal "márványosra" húzogattam a két krémet. Ennyi. Ment a hűtőbe, mire megebédeltünk, ki is hűlt.

Valami hasonlót már csináltam, de a csoki miatt egész más lett a hatás. Mint például a rosszul lét, amiért annyit ettünk belőle. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr495226933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása