puding4.jpg

Csokis pudingot porból mindenki tud készíteni. Csak elő kell venni egy csomag, készen vásárolt port, a leírás alapján elkészíteni és kész is, bár én kicsivel több tejjel készítem, mint kellene, úgy krémesebb lesz. Azonban, ha kicsit variálunk rajta, máris kész az egyedi, egyszerű és látványos édesség. Ha az ebéd előtt elkészítjük, mivel kicsi adagokban tálaljuk, hamar ki is hül.

Szóval ha kész a puding, egy-egy creme brulee-s tál (vagy bármilyen kis tál) aljára kanalazok egy kis lekvárt. A csokihoz jól illik a savanykás meggy, vaniliához barack... A lekvárra mehet egy sor puding, majd keksz darabkák. Szinte bármi jó bele, de persze minél finomabb, annál jobb. Ha van otthon csoki drazsé az sosem árt ha kerül bele. Csoki puding esetén én banánt is szoktam bele karikázni, mert szerintem igazán illik hozzá.

A rétegezést addig folytatom amíg van hozzávaló, mehet a hűtőbe. 1/2 óra alatt készre is hül...

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr894661568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása