Jazzar 2012.06.04. 17:10

Gyömbéres Spárga

sparga2.JPG A spárga szezon alatt teljesen megőrülök és ha csak tehetem, ezt eszem. Amikor tényleg csak 10 percem van vacsit összedobni, akkor jól jön ez az étel. Én magában is nagyon szeretem, de hús mellé köretnek is isteni. Volt, hogy reggelire vittem magammal 2 szelet finom rozs kenyér közt... Jól indult a nap :-)

Hozzávalók: Spárga, só, gyömbér, oliva olaj. citrom, fokhagyma, szezámmag.

Elkészítés: Kevés olivaolajra rádobom a fás szárától megtisztított (letört) zöld spárgát, rászórok sót, őrölt gyömbért, szezám magot, egy gerezd összepréselt fokhagymát és pici citrommal meglocsolom. Cirka 6-7 perc alatt, folyamatos kevergetés mellett el is készül. ENNYI!!!

Mikor először próbáltam ki magában spárgát, szinte semmit nem tettem rá, csak olajat és sót. De hiányzott belőle valami. A többi hozzávaló egyenesen mennyei élményt tud nyújtani, annyira finom és ízletes. Én képes vagyok egy egész csomag spárgát így elkészíteni és egy ültő helyemben magában felfalni. :-) Nem fogsz benne csalódni!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr14565159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása