Jazzar 2012.06.04. 17:31

Amerikai palacsinta

 Szerintem nincs abban semmi rossz, ha egymástól tanulunk. Így jártam én is Nigellával. Az Ő étkezési szokásai nekem kissé túlzóak, viszont áldom a nevét, amikor az amerikai palacsinta gyors változatát megtanította. Ezt magamtól biztos nem kezdtem volna kikísérletezni, hisz jó a magyar palacsinta is, de ez a fajta tényleg nagyon gyors. Ezt még egy lusta vasárnap reggel is bevállalom. 

A száraz része: 60 dkg liszt, 5 dkg sütőpor, 2tk szódabikarbóna, 1 tk só, 5 dkg cukor 

Ezeket össze kell keverni és egy jól zárható üveg edényben eltenni jobb napokra. Én sokszor dupla adagot keverek be, mert gyorsan fogy. Az üvegre ráírom, hogy Nigella Palacsinta!

Amikor reggel felkelek, annyi a dolgom, hogy 15 dkg-ot ebből a keverékből összekeverek 1 tojással, 2,5 dl tejjel és a végén beleöntök még egy ek olvasztott vajat és kész is. Még robotgép sem kell, csak egy kis kézi habverő. Egy sima palacsintasütőben egymás mellett elkezdem egész kicsi "foltokban" megsütni a palikat. Cirka 2 perc, lehet fordítani, majd 1 perc múlva kész is. Bár még sosem stopperoltam le, de 20 palacsintát 8-10 perc alatt megcsinálok, nincs olaj szag (a vaj miatt nem kell alá olaj). Én a juhar szirupot nem szeretem (túl édes), de lekvárral, fahéjjal, vagy porcukorra már mehet is a reggeli'

Köszönjük Nigella:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr474565193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jazzar 2012.06.06. 14:54:46

@baby bee: Nem vagyok nagyon erős nyelvtanból, de ha egy személyre utalok, akkor nagy betűvel kell írni. Nem? De ha rontottam, javítsatok:-)
süti beállítások módosítása