Jazzar 2011.09.16. 16:00

Bögrés kakaós

Én azt hittem, hogy ez annyira egyszerű és régi recept, hogy ezt már mindenki ismeri. Azonban ma egy fiatal leány csodálkozott rá, hogy ilyen létezik, ezért rájöttem, hogy mindenki ismeri 30 fölött.... :) Ezért most megosztom a jó régi, de annál egyszerűbb kakaós bögrés receptet:

Hozzávalók: 1 bögre liszt, 1 bögre cukor, 1 bögre tej, 1 bögre kakaó (fekete), 1 tojás, 1/2 csomag sütőpor, 1 kanálnyi vaj.

Az egészet alaposan összedolgozzuk, vajazott, lisztezett tepsibe öntjük és nem túl erős (gáz 6-7-es fokozat, légkeverésesben 200 fokon) lángon megsütjük és kész is. Amilyen egyszerű, annál jobb, hisz amikor sütire vágyik az ember és nincs otthon semmi, akkor jöhet a bögre....

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzekholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr553231803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egressym 2011.10.06. 08:13:59

Végre egy kép! De miért életlen? Most már szétcsapok a sok technikai zseni között, irgum-burgum. Egyébként én sem csináltam még, illetve én több lisztet tettem hozzá,mert olyan nagyon folyós volt. Vagy úgy a jó? Holnap, ja már ma, én is megcsinálom. Köszi az ötletet.

egressym 2011.10.06. 08:14:31

Jut eszembe, mi az a máz a tetején?

Jazzar 2011.10.09. 09:30:13

Sajnos én nem vagyok nagy fotó művész, így ilyenre sikerült, és mire észre vettem, már el is fogyott. Esélyem se volt újra fotózni:-) majd legközelebb javítom a képet. Szerintem elég ennyi liszt bele. Ha kicsit folyós lenne, akkor a legvégén teszek rá alufóliát, de általában nincs rá szükség. :-)
süti beállítások módosítása